Drogi Abonencie,
w związku ze zmianą częstotliwości nadawania kanałów prosimy postępuj z poniższą instrukcją:
Dekodery automatycznie wyszukają nowe kanały, wyświetlą komunikat o usunięciu i dodaniu nowych kanałów. Abonent tylko potwierdza zmianę klawiszem OK. Należy pamiętać, że wszystkie zlecone nagrania audycji lub przypomnienia przestaną działać.
Moduły CAM - nie wszystkie modele telewizorów poprawnie reagują na zmiany konfiguracji co może skutkować nieprzewidzianymi konsekwencjami. Prosimy wyszukać kanały na nowo lub przywrócić ustawień fabryczne w swoim telewizorze, które wywołają automatycznie proces ponownego strojenia. W związku z tym zostały przygotowane i udostępnione niezbędne instrukcje wyszukiwania kanałów dla trzech popularnych marek modeli TV:
SAMSUNG https://youtu.be/y3oAU0JNBIU
LG https://youtu.be/k4qnPkC884g
SONY https://youtu.be/s3BDEGJLDFM
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami, którzy są do dyspozycji 24h na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 67 350 90 00.