przejdź do menu głównego przejdź do wyszukiwarki przejdź do treści strony

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością

W ASTA-NET dbamy o potrzeby wszystkich naszych klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Oferujemy:
 
1. Salony dostępne dla każdego - Nasze salony są wyposażone w stanowiska obsługi dla osób słabowidzących, urządzenia umożliwiające komunikację audiowizualną z tłumaczem języka migowego oraz udogodnienia, które pozwalają osobom z niepełnosprawnością ruchową na komfortowe korzystanie z BOKów. Wszystkie lokalizacje są odpowiednio oznakowane, zgodnie z wymogami prawnymi.
 
2. Wsparcie przy konfiguracji sprzętu i usług – pomagamy w uruchomieniu i skonfigurowaniu urządzeń, zarówno w naszych salonach jak i telefonicznie.
 
3. Dokumenty dostosowane do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących – na życzenie, w terminie 10 dni od dnia złożenia żądania, udostępniamy dokumenty (w tym informacje przedumowne, wzorce umowy, cenników, a także OWU i regulaminy) w formie elektronicznej, w formacie tekstowym (także przygotowane do odczytu maszynowego) lub w formie papierowej – wydruk z zastosowaniem dużej czcionki bądź sporządzone w alfabecie Braille’a.
 
4. Faktury czytelne dla każdego – na życzenie, w terminie 10 dni od dnia złożenia żądania, umożliwiamy otrzymanie faktur i szczegółowych wykazów usług w formacie tekstowym wysłanym mailem lub na papierze z użyciem dużej czcionki bądź sporządzone w alfabecie Braille’a.
 
5. Komunikacja w języku migowym – we wszystkich naszych Salonach, po wcześniejszym umówieniu, oferujemy obsługę z tłumaczem polskiego języka migowego. Prosimy o zgłoszenie chęci skorzystania z tej usługi z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.
 
Lista salonów dostosowanych do obsługi osób z niepełnosprawnościami