przejdź do menu głównego przejdź do wyszukiwarki przejdź do treści strony

Startuje wiosenna kampania ASTA-NET

14.03.2016

Kampania promuje bogatą ofertę telewizji cyfrowej oraz lokalność operatora telekomunikacyjnego. WIDZISZ WIĘCEJ wskazuje, że dzięki wybraniu usług ASTA-NET klienci mają dostęp do bogatej propozycji kanałów cyfrowych oraz do lokalnych produkcji telewizyjnych, istotnych dla mieszkańców regionu. To sprawia, że Abonenci ASTA-NET są szczególnie uprzywilejowani dostępem do treści ogólnoświatowych i lokalnych na najwyższym poziomie. 

WIDZISZ WIĘCEJ czynnie wsparli popularni nadawcy: Polsat, National Geographic Channel i Eleven Sports Network. W kreacjach kampanii naprzeciwko siebie stanęli prezenterzy znani lokalnie oraz ogólnopolskie sławy. Nie pomięto też gwiazd światowego formatu. Naprzeciwko Morgana Freemana prezentowane są Tajemnice Piły, a dziennikarza sportowego TV ASTA Michała Lacha, wspierają m.in. drużyna FC Barcelona.
Wiosenna kampania skierowana jest do nowych i obecnych Klientów ASTA-NET. 

Oferta telewizji cyfrowej ASTA-NET