przejdź do menu głównego przejdź do wyszukiwarki przejdź do treści strony

Wypełnij ankietę na temat TV ASTA

13.12.2013

Rodzice na 5, Tajemnice Piły oraz Reporterzy to tylko część nowych programów, które od września mogą państwo oglądać na antenie TV ASTA. Widzowie zdążyli się już z nimi zapoznać, a także, mamy nadzieję, polubić. Jak dokładnie rozkładają się sympatię naszych telewidzów, będziemy wiedzieć po analizie wyników ankiety, do której wypełnienia serdecznie zapraszamy.

Ankieta ma na celu zbadanie opinii publicznej nt. telewizji i nowej ramówki, w szczególności zależy nam na opinii naszych widzów. Proste i krótkie badanie składa się z 14 pytań a wypełnienie formularza nie powinno zająć dłużej niż 5 minut. Każdy kto chciałby wypowiedzieć się na temat nowej rozmówki TV ASTA ma teraz taką szansę. Chętnych do wzięcia udziału w badaniu opinii zapraszamy pod adres: http://tvasta.ankietka.pl.

- Poprzez tego typu działania chcemy otrzymać informację zwrotną z rynku – zależy nam by dowiedzieć się co naszym widzom się podoba, a co nie, co chcieliby zmienić lub poprawić - powiedział Tomasz Janczar - kierownik ds. sprzedaży i marketingu TV ASTA. - Telewizja nie funkcjonuje w próżni - media, jak żadne inne przedsiębiorstwa, są zależne od przychylności swoich odbiorców. Planując kolejne sezony programowe, pragniemy by były zgodne z oczekiwaniami widzów. Ostatnie lata były niewątpliwie okresem intensywnego rozwoju telewizji, stąd też chcemy się dowiedzieć jak jesteśmy postrzegani i czy ostatnie zmiany są pozytywnie odbierane - dodaje.

Aktualna ramówka jest jednym z najambitniejszych projektów w historii TV ASTA - kilkanaście godzin premierowego materiału tygodniowo; informacje na żywo - trzy razy w tygodniu, dwa razy dziennie; bogaty wybór magazynów tematycznych. Jeśli dodamy do tego zasięg na niemal całą Wielkopolskę i część województwa Zachodniopomorskiego oraz jakość obrazu high definition, to finalnie otrzymujemy produkt, który może dawać satysfakcję nie tylko twórcom, ale mamy nadzieję, że przede wszystkim widzom.