przejdź do menu głównego przejdź do wyszukiwarki przejdź do treści strony

Marka ASTA-NET w pierwszej dziesiątce w Wielkopolsce

07.12.2012

5 grudnia, przedstawiciele ASTA-NET, na zaproszenie organizatorów Wielkopolskiego Rankingu Wartości Marek uczestniczyli w gali podsumowującej konkurs.

Ranking Wartości Marek Wielkopolski, to pierwszy tego rodzaju sprawdzian skierowany do regionalnych firm. Celem projektu jest stworzenie wiarygodnego rankingu wartości marek rdzennie wielkopolskich. Ideą rankingu jest promowanie regionalnej przedsiębiorczości oraz sukcesów wielkopolskich przedsiębiorców.
Podczas gali podsumowującej Ranking, ogłoszono iż firma ASTA-NET, znalazła się na 9 pozycji rankingu w kategorii B2C.

- Jest to z pewnością bardzo dobra wiadomość. Znalezienie się w gronie dziesięciu najcenniejszych wielkopolskich marek świadczy o bardzo dobrej rozpoznawalności w Wielkopolsce – mówi Joanna Winiarska, specjalista ds. PR i marketingu ASTA-NET – a konkurowanie z takimi brandami jak YES, Lech Poznań, Grześkowiak czy Tytan, było dla nas nie lada wyzwaniem.

W zorganizowanym wśród internautów konkursie na najbardziej rozpoznawalną wielkopolską markę, ASTA-NET również osiągnęła wysoką bo aż 7 pozycję. Bardzo dziękujemy wszystkim głosującym.

Wykaz laureatów w kategoriach B2B i B2C