Zmiana numeracji nastąpi po ponownym uruchomieniu dekodera lub aplikacji MeeVu. Dekodery telewizji cyfrowej automatycznie zeskanują kanały podczas nocnej aktualizacji lub po ręcznym zeskanowaniu programów. Moduły CAM, nie wykrywają zmian automatycznie. Prosimy o wyszukanie kanałów na nowo bądź przywrócenie ustawień fabrycznych w swoim telewizorze.
Szczegółowe informacje dotyczące schematu wyszukania kanałów Zobacz instrukcję
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami, którzy są do dyspozycji 24h na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 67 350 90 00. Przepraszamy za niedogodności.
Szanowni Państwo, Abonenci korzystający z usług Roamingu,
w związku z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 roku w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz...
Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że w poniedziałek, 10 listopada nasze salony, infolinia obsługowo-sprzedażowa Contact Center oraz biuro windykacji będą nieczynne.
Pomoc techniczna (Serwis 24) działa całą dobę, zapewniając wsparci...
W ASTA-NET wierzymy, że lokalny sport ma moc łączenia ludzi i inspirowania do działania. Dlatego z dumą ogłaszamy, że zostaliśmy srebrnym sponsorem drużyny ENEA KS PIŁA – zespołu, który od lat budzi e...