przejdź do menu głównego przejdź do wyszukiwarki przejdź do treści strony

Zawiadomienie o zmianach od 5 stycznia 2024 r.

05.12.2023
Piła, dnia 5 grudnia 2023 roku
 
ZAWIADOMIENIE O ZMIANACH W TREŚCI
REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PRZEZ ASTA-NET S.A.
 
Szanowni Państwo, Abonenci ASTA-NET S.A. z siedzibą w Pile, korzystający z pakietów Usługi Telewizji, zawierających kanał lub kanały CANAL+,
 
w związku z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez ASTA-NET S.A., polegającym na wprowadzeniu do oferty nowej Usługi Dodatkowej do pakietów Usługi Telewizji zawierających kanał lub kanały CANAL+ - tj. Usługi Dodatkowej CANAL+ online - niniejszym informujemy, iż zmianie ulegnie wskazane poniżej postanowienia REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PRZEZ ASTA-NET S.A. Wprowadzone zmiany są związane wyłącznie z rozpoczęciem świadczenia powyższej nowej Usługi Dodatkowej i wynikają wprost z konieczności uzupełnienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Asta-Net S.A. o postanowienia odnoszące się do przedmiotowej nowej usługi.
 
Poniżej przedstawiamy treść wprowadzonych zmian:
 
Wstęp do wyliczenia w § 2 pkt 60 otrzymuje brzmienie:
„60. Usługi Dodatkowe - usługi towarzyszące Usłudze, w tym wymienione w Cenniku, w szczególności:”
 
W § 2 pkt 60 dodaje się nową lit. s w brzmieniu:
„s. CANAL+ online - Usługa Dodatkowa względem dowolnego pakietu Usługi Telewizji zawierającego kanał lub kanały CANAL+, polegająca na umożliwieniu Abonentowi uzyskania dostępu do Serwisu CANAL+ online, w okresie udostępniania tego Serwisu przez jego dostawcę, tj. CANAL+ Polska S.A.”
 
W § 2 dodaje się nowe punkty 69-70 w brzmieniu:
„69. Serwis CANAL+ online - serwis streamingowy udostępniany przez CANAL+ Polska S.A., za pośrednictwem którego można uzyskać dostęp do określonych Treści Multimedialnych oraz Programów linearnych, który jest dostępny przez: 1) stronę internetową www.canalplus.com, lub 2) Aplikację CANAL+ - oprogramowanie dostępne do zainstalowania na wybranych odbiornikach telewizyjnych lub urządzeniach mobilnych takich jak telefon komórkowy, tablet, itp. umożliwiających bezpośredni dostęp do Serwisu CANAL+ online. W ramach Serwisu CANAL+ online Abonent nie uzyskuje możliwości nabywania pakietów usług innych dostawców niż bezpośrednio dostarczane przez CANAL+ Polska S.A.
70. Treści Multimedialne – w odniesieniu do Usługi Dodatkowej CANAL+ online - m.in. seriale, filmy i treści sportowe, mające charakter Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, udostępniane za pośrednictwem Internetu, w formie transmisji w czasie rzeczywistym lub na indywidualne żądanie Abonenta, po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie, zaakceptowaniu Regulaminu Serwisu CANAL+ online oraz Polityki Prywatności dostępnych na stronie www.canalplus.com. Programy linearne udostępniane przez CANAL+ Polska S.A. w Serwisie CANAL+ online nie stanowią Treści cyfrowych ani Usługi cyfrowej.”
 
§ 17 ust. 12 otrzymuje brzmienie:
„12. Dostawca, oprócz Usługi Telewizji Cyfrowej, świadczy również Usługę Dodatkową CANAL+ online -  na zasadach określonych w § 18b Regulaminu, oraz Usługę Dodatkową MeeVu GO, jeżeli została wybrana przez Abonenta i została udostępniona Abonentowi przez Dostawcę dla danego Programu. Do Usługi Dodatkowej MeeVu GO świadczonej jako Usługa Dodatkowa do Usługi Telewizji Cyfrowej stosuje się odpowiednio postanowienia powyższych ust. 2, ust. 3 lit. a. i c. oraz ust. 11 zdanie pierwsze, trzecie i czwarte. Do Usługi Dodatkowej CANAL+ online stosuje się odpowiednio postanowienia ust. 3 lit. a. i c. powyżej.”
 
§ 18 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Dostawca, oprócz Usługi Telewizji MeeVu, zgodnie z wyborem Abonenta, świadczy również Usługi Dodatkowe, jeżeli zostały udostępnione Abonentowi przez Dostawcę dla danego Programu, takie jak EPG, Catch-Up, PVR, TimeShift, Restart TV, Pause&Resume, MeeVu GO, a także Usługi Dodatkowe takie jak Personalizacja, Wyszukiwarka, MeeVu VOD - jeśli usługa ta została udostępniona Abonentowi przez Dostawcę, MeeVu Multiroom lub Usługę Dodatkową CANAL+ online - na zasadach określonych w szczególności w § 17 ust. 3 lit. a i c. oraz § 18b Regulaminu.”
 
Dodaje się nowy § 18b w brzmieniu:
„§ 18b Dostęp do Serwisu CANAL+ online
  1. W przypadku zawarcia przez Abonenta Umowy Abonenckiej obejmującej pakiet Usługi Telewizji zawierający kanał lub kanały CANAL+ i korzystania przez Abonenta z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) zgodnie z Regulaminem korzystania z usługi eBOK ASTA-NET, Dostawca świadczy Abonentowi nieodpłatnie Usługę Dodatkową CANAL+ online. Dostawcą Serwisu CANAL+ online jest CANAL+ Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), Al. Gen.  W. Sikorskiego 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000469644, NIP: 521-00-82-774, kapitał zakładowy 441.176.000 zł (dalej w niniejszym paragrafie jako „Usługodawca”).
  2. Warunkiem korzystania przez Abonenta z Usługi Dodatkowej CANAL+ online i Serwisu CANAL+ online jest łącznie:
1) posiadanie dostępu do Internetu o prędkości nie niższej niż 8 Mb/s, a w przypadku Treści Multimedialnych w jakości UHD - co najmniej 25 Mb/s - przez cały okres korzystania z Usługi Dodatkowej CANAL+ online;
2) zapewnienie przez Abonenta spełniania minimalnych wymagań technicznych urządzeń, na których Abonent korzystać będzie z Serwisu CANAL+ online tj.:
a) komputer: musi spełniać warunki testu dostępnego na stronie oglądaj.canalplus.pl oraz posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową (lista przeglądarek obsługujących Treści Multimedialne dostępna jest każdorazowo w Serwisie CANAL+ online), na systemach operacyjnych Windows, Mac OS X, z włączoną obsługą plików „Cookies” oraz  JavaScript,
b) urządzenie przenośne, w którym Abonent nie wprowadził modyfikacji niezgodnych z zaleceniami producenta urządzenia, określonych w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji: powinno posiadać zainstalowaną i uruchomioną Aplikację CANAL+ na urządzenia mobilne (rekomendowane) oraz musi być wyposażone w jeden z następujących systemów operacyjnych w wersji oficjalnej, opublikowanej przez producenta danego systemu: Android lub iOS. Lista systemów operacyjnych obsługujących Treści Multimedialne dostępna jest  każdorazowo w Serwisie CANAL+ online;
3) założenie przez Abonenta konta w Serwisie CANAL+ online oraz akceptacja przez Abonenta Regulaminu Serwisu CANAL+ online oraz Polityki prywatności Usługodawcy (dalej łącznie jako „Warunki Umowne Usługodawcy”). Uzyskanie dostępu do Serwisu CANAL+ online następuje przez eBOK i zalogowanie się do Serwisu CANAL+ online za pomocą adresu e-mail i hasła.
  1. Dostawca wyjaśnia, że Warunki Umowne Usługodawcy nie są jego regulacją i nie odpowiada za treści w nich zawarte. W przypadku dokonania przez Usługodawcę jakichkolwiek zmian w Warunkach Umownych Usługodawcy, kontynuowanie korzystania przez Abonenta z Serwisu CANAL+ online zależy od akceptacji tych zmian przez Abonenta, chyba że Usługodawca określił inne skutki braku zgody.
  2. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe działanie Serwisu CANAL+ online zgodnie z Warunkami Umownymi Usługodawcy, jak również za treści dostępne w Serwisie CANAL+ online. Dostawca nie gwarantuje, ani nie odpowiada za rodzaj, zakres, czy też tematykę Treści Multimedialnych dostępnych w Serwisie CANAL+ online, ani za liczbę czy rodzaj Programów linearnych udostępnianych przez Usługodawcę w Serwisie CANAL+ online. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie przez Abonenta Treści Multimedialnych osobom niepełnoletnim.
  3. Usługi cyfrowe i Treści cyfrowe dostarczane w ramach Treści Multimedialnych, na chwilę aktywacji dostępu do Serwisu CANAL+ online dostarczane są w najnowszej dostępnej wersji. Usługodawca informuje Abonenta o aktualizacjach Serwisu CANAL+ online, Aplikacji CANAL+, w tym jej wersji mobilnej, w tym o zabezpieczeniach niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych dostarczanych w ramach Treści Multimedialnych z umową oraz dostarcza je Abonentowi przez czas określony obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli Abonent nie zainstaluje w rozsądnym czasie dostarczonych aktualizacji, o których mowa powyżej, odpowiedzialność Dostawcy za brak zgodności Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych dostarczanych w ramach Treści Multimedialnych z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jest wyłączona w przypadku gdy: Abonent został poinformowany o danej aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania, a niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja powyższej aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej Abonentowi.
  4. Usługa Dodatkowa CANAL+ online jest świadczona na terenie Rzeczpospolitej Polskiej z zastrzeżeniem, że możliwość dostępu do Treści Multimedialnych i korzystania z nich w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej niż państwo członkowskie miejsca zamieszkania użytkownika, podlega przepisom dotyczącym transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści.
  5. Do Usługi Dodatkowej wskazanej w ust. 1 powyżej stosuje się odpowiednio w szczególności postanowienia § 28 ust. 7-17 niniejszego Regulaminu.”
 
§ 28 ust. 2 lit. k. otrzymuje brzmienie:
„k. następstwa udostępnienia danych Abonenta wykorzystywanych do założenia lub korzystania z kont w serwisach, do których dostęp Abonent uzyskuje w związku z korzystaniem z Usług Dodatkowych, Kodu Dostępu, Kodu PIN oraz Kodu PUK osobom trzecim z przyczyn, za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności;”
 
§ 34 ust. 10 lit. k. otrzymuje brzmienie:
„k) podmiotom świadczącym usługi na rzecz Abonenta dokonywane obok Usług doliczanych do Dokumentu Księgowego w celu nabycia treści cyfrowych Treści cyfrowych (m.in. HBO Max, Pakiet Bezpieczeństwa) – jeżeli zamówili Państwo za naszym pośrednictwem ich usługi.,”
 
Dodaje się nową lit. l) w § 34 ust. 10 w brzmieniu:
„l) Usługodawca Serwisu CANAL+ online w przypadku, o którym mowa w § 18b ust. 1 Regulaminu - w celu realizacji Usługi Dodatkowej CANAL+ online (przekazywane dane obejmują dane o tym, czy jest Pan/Pani stroną Umowy Abonenckiej z Dostawcą, uprawniającej do korzystania z Serwisu CANAL+ online oraz rodzaj świadczonej Pani/Panu przez Dostawcę Usługi Telewizji).”
 
Podkreśleniem zaznaczono tekst wprowadzany, zaś skreśleniem tekst usuwany. Brak zaznaczeń oznacza brak zmian w dotychczasowych postanowieniach.
 
Zmiany powyższe wchodzą w życie z dniem 5 stycznia 2024 roku. W związku z wprowadzonymi zmianami, informujemy, iż są Państwo uprawnieni do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej z ASTA-NET S.A. w przypadku niezaakceptowania wprowadzonych zmian. Wypowiedzenia należy dokonać najpóźniej do dnia wejścia w życie zmian tj. do dnia 5 stycznia 2024 r., co oznaczać będzie rozwiązanie Umowy Abonenckiej z tym dniem.
Ewentualne wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Wypowiedzenie składane na piśmie powinno zostać przesłane na nasz adres siedziby: ASTA-NET S.A., ul. Podgórna 10, 64-920 Piła lub do jednego z Biur Obsługi Klienta, których dane znajdują się pod adresem: https://asta-net.pl/salony-sprzedazy. Za datę wypowiedzenia przyjmuje się datę jego wpływu do nas (nie datę nadania przesyłki). Wypowiedzenie można również przesłać na nasz adres poczty elektronicznej: bok@asta-net.pl, przy czym prosimy o korzystanie z Państwa adresu e-mail, który podali nam Państwo w związku z zawartą Umową Abonencką.
W razie wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w trybie wskazanym powyżej nie będzie nam przysługiwało roszczenie o zwrot ewentualnych ulg udzielonych Państwu przy zawarciu umowy, o których mowa w art. 57 ust. 6 ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
 

Materiały do pobrania: