Nowy Marketing w Asta-Net.
poniedziałek, 16.04.2018

Część z Was już wie, część może jeszcze nie miała możliwości się dowiedzieć, stąd też ten newsletter. Od kwietnia w strukturze Asta-net powstaje nowy dział marketingu. Szefem działu jak i osobą odpowiedzialną za jego stworzenie i właściwy rozwój został Radosław Leśniewski. Człowiek posiadający kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe zdobywane po stronie Klienta oraz wielopłaszczyznowe doświadczenie zdobyte w agencjach reklamowych. W swoim działaniu hołduje zasadzie, „Nie licz tych, do których docierasz, docieraj do tych, którzy się liczą.” Dział w tym momencie uzupełnia Krzysztof Łykus, który jest odpowiedzialny za marketing operacyjny oraz wsparcie kreacyjne. Sukcesywnie dział będzie wzmacniany o kolejne osoby, rekrutacja trwa. Już wkrótce zobaczycie pierwsze wizualne efekty pracy, wdrożona zostanie nowa kampania reklamowa, budowany jest pakiet działań w ramach PR wewnętrznego i zewnętrznego. Działy sprzedaży B2B i B2C również otrzyma wymierne wsparcie, w trakcie tworzenia są programy motywacyjne i lojalnościowe. Będzie się działo!
Przeczytaj również