Nowa jakość w relacji z Klientami.
poniedziałek, 16.04.2018

Wszystko zaczęło się w 2017 roku, gdy w Departamencie Sprzedaży skupiono się nie tylko na działaniach sprzedażowych, gdzie główną rolę odgrywał produkt i cena, ale pojawiło się również ważne nowe zagadnienie, tj. budowanie relacji z klientem i analizowanie wszystkich mechanizmów związanych z tym zagadnieniem m.in. churn, obiekcje klientów.
Spotykaliśmy się w większym gronie i ustalaliśmy plany działań skupione na zmniejszeniu skali retencji, gdzie odpowiedzialnych osób za ten proces było wiele.. co do końca nie było dobre.
W trakcie realizacji tych zadań pojawiało się wiele znaków zapytania i gdy te zjawiska narastały powstał pomysł stworzenia działu, którego głównym wyzwaniem miało być:
- zbudowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- zmiana wizerunku firmy w oczach Klienta i zmiana mentalności wśród współpracowników
- oraz zmniejszenie skali retencji, gdzie jednym z ważnych czynników, które na tą decyzję wpływało było niezadowolenie Klienta z wielu powodów, do których trzeba było dotrzeć i podjąć działania aby to zmienić.
Po rocznych wspólnych działaniach wiedzieliśmy, że musi powstać komórka w Departamencie, która będzie skupiona tylko na tych działaniach aby nasza efektywność wzrosła i cele były realizowane.
Spotykaliśmy się w większym gronie i ustalaliśmy plany działań skupione na zmniejszeniu skali retencji, gdzie odpowiedzialnych osób za ten proces było wiele.. co do końca nie było dobre.
W trakcie realizacji tych zadań pojawiało się wiele znaków zapytania i gdy te zjawiska narastały powstał pomysł stworzenia działu, którego głównym wyzwaniem miało być:
- zbudowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- zmiana wizerunku firmy w oczach Klienta i zmiana mentalności wśród współpracowników
- oraz zmniejszenie skali retencji, gdzie jednym z ważnych czynników, które na tą decyzję wpływało było niezadowolenie Klienta z wielu powodów, do których trzeba było dotrzeć i podjąć działania aby to zmienić.
Po rocznych wspólnych działaniach wiedzieliśmy, że musi powstać komórka w Departamencie, która będzie skupiona tylko na tych działaniach aby nasza efektywność wzrosła i cele były realizowane.
Przeczytaj również