ASTA-NET 5 Operatorem w Polsce. Czy to możliwe?
środa, 19.09.2018

W poniedziałek 10 września spotkaliśmy się I Konferencji Sprzedaży i Marketingu, na której zaprezentowaliśmy najważniejsze cele stojące zarówno przed firmą ASTA-NET, jak i całą GRUPĄ ASTA.
Konferencja, która miała miejsce w teatralnych murach Regionalnego Centrum Kultury - Fabryka Emocji w Pile okazała się dużym sukcesem.
Podczas I Konferencji Sprzedaży i Marketingu mówiono nie tylko o planach rozwoju i przyszłości firmy ASTA-NET, należącej do GRUPY ASTA, której aspiracją na najbliższe lata jest stanie się Operatorem 5 wyboru w Polsce, ale przede wszystkim wymieniono szereg doświadczeń i opinii związanych z branżą telekomunikacyjną i kierunkami w jakich ona podąża. Szeroko dyskutowano o przyszłych rozwiązaniach szerokopasmowej łączności bezprzewodowej oraz zwiększaniu zasięgu firmy ASTA-NET.
- Jesteśmy pewni, że kolejna Konferencja ASTA-NET i całej GRUPY ASTA, która planowana jest już za rok, będzie miejscem do wymiany wiedzy dotyczącej szeroko rozumianej telekomunikacji w Polsce i na świecie, a także telekomunikacji lokalnej, gdyż główną wartością firmy ASTA-NET jest właśnie lokalność – mówi Radosław Leśniewski, Marketing Manager ASTA-NET.
Konferencja, która miała miejsce w teatralnych murach Regionalnego Centrum Kultury - Fabryka Emocji w Pile okazała się dużym sukcesem.
Podczas I Konferencji Sprzedaży i Marketingu mówiono nie tylko o planach rozwoju i przyszłości firmy ASTA-NET, należącej do GRUPY ASTA, której aspiracją na najbliższe lata jest stanie się Operatorem 5 wyboru w Polsce, ale przede wszystkim wymieniono szereg doświadczeń i opinii związanych z branżą telekomunikacyjną i kierunkami w jakich ona podąża. Szeroko dyskutowano o przyszłych rozwiązaniach szerokopasmowej łączności bezprzewodowej oraz zwiększaniu zasięgu firmy ASTA-NET.
- Jesteśmy pewni, że kolejna Konferencja ASTA-NET i całej GRUPY ASTA, która planowana jest już za rok, będzie miejscem do wymiany wiedzy dotyczącej szeroko rozumianej telekomunikacji w Polsce i na świecie, a także telekomunikacji lokalnej, gdyż główną wartością firmy ASTA-NET jest właśnie lokalność – mówi Radosław Leśniewski, Marketing Manager ASTA-NET.
Przeczytaj również