przejdź do menu głównego przejdź do wyszukiwarki przejdź do treści strony
ASTA-NET

Cartoon Network po raz kolejny promuje życzliwość!

15.11.2019
„Jesteś  w mojej drużynie?” – pyta w najnowszym spocie kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Robert Lewandowski.  Celem kampanii jest promowanie idei równości wśród dzieci i propagowanie koleżeńskie postawy.

- Wartości kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” są mi bardzo bliskie, ponieważ moja codzienna praca wymaga gry zespołowej i dobrej komunikacji w drużynie. Problem dokuczania czy cyberprzemocy występuje bardzo często w szkołach lub wśród rówieśników. Nie tylko dzieci nie wiedzą, w jaki sposób sobie z nim poradzić, wsparcia potrzebują również rodzice. Jestem przekonany o tym, że akcja Cartoon Network promuje pozytywne wartości przyjaźni i życzliwości. Cieszę się, że jako Ambasador mogę mieć realny wpływ na ich przekaz. Chciałbym, aby dzieci zobaczyły, że bycie „fair” oznacza nie tylko brak dokuczania, ale również stawanie w obronie osób słabszych – mówi Robert Lewandowski, zawodnik reprezentacji Polski i Bayernu Monachium.
 
Akcja potrwa do połowy grudnia.  Zobacz więcej na: https://badzkumplem.cartoonnetwork.pl/#/czym-jest-dokuczanie