30.08.2024
Poniższy komunikat skierowany jest jedynie do osób, które otrzymały indywidualne pisma lub wiadomości e-mail informujące o opisanej poniżej zmianie opłat.Szanowni Państwo,
cieszymy się, że należycie do grona klientów korzystających z usług ASTA-NET S.A. z siedzibą w Pile (dalej: ASTA-NET).
Każdego dnia staramy się, aby jakość tych usług nigdy Was nie zawodziła. Podejmujemy wiele działań, aby nasza oferta była coraz bardziej atrakcyjna. Dzięki temu możecie cieszyć się ciekawą rozrywką, stabilnym internetem i niezawodną telefonią. Cały czas wzbogacamy pakiety telewizyjne - mamy już ponad 170 kanałów HD, a także 7 kanałów w jakości 4K. Uruchomiliśmy nowoczesną telewizję MeeVu oraz telefonię komórkową Namaste Mobile.
Nasza działalność to nie tylko usługi telekomunikacyjne. Od wielu lat pomagamy cyfryzować Polskę. Inwestujemy w budowę sieci internetu szerokopasmowego, dzięki czemu tysiące osób zyskuje dostęp do światłowodu. Jesteśmy firmą lokalną, zatrudniamy przede wszystkich lokalnych pracowników oraz współpracujemy z lokalnymi kontrahentami w celu rozbudowy i modernizacji infrastruktury telekomunikacyjnej, przykładamy także dużą wagę aby walczyć z wykluczeniem cyfrowym w naszym regionie. Dbamy również o łatwy kontakt z naszą firmą, inwestując w telefoniczną obsługę klienta i salony sprzedaży.
Te inwestycje i działania, choć kosztowne, są dla nas codziennością. Niestety, w ostatnich latach zmagamy się z wieloma niespodziewanymi wyzwaniami, które znacząco wpłynęły na koszty naszej działalności. Aby móc dalej świadczyć usługi na najwyższym poziomie, jesteśmy zmuszeni do podjęcia trudnej decyzji o podniesieniu miesięcznych opłat za usługi świadczone przez ASTA-NET.
Zwiększenie wysokości opłat o 10% w stosunku do Państwa dotychczasowych opłat nastąpi od dnia 1 września 2024 r. i dotyczyć będzie wszystkich usług świadczonych na Państwa rzecz na podstawie umów obowiązujących na czas nieokreślony (w tym po upływie minimalnego okresu niezbędnego do skorzystania z warunków promocyjnych), z wyłączeniem jednak:
- pakietów Usług Telewizji, w których skład wchodzą kanały HBO lub Canal+;
- najmu Urządzeń Abonenckich;
- hostingu;
- Pakietów Premium telewizji i pakietów dodatkowych telewizji HBO lub Canal+;
- usług Telefonii komórkowej Namaste;
- usług Internetu mobilnego, świadczonych na podstawie oferty obowiązującej przed wprowadzeniem Telefonii komórkowej Namaste;
- usług, których ceny zostały Państwu zwiększone począwszy od dnia 01.12.2022 r. albo 1 lipca 2023 roku;
- usług świadczonych w oparciu o sieć telekomunikacyjną, wybudowaną w związku z realizacją projektu nr POPC.01.01.00-32-0025/18 pn. „Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu na obszarze koszalińskim województwa zachodniopomorskiego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
- promocji, których warunki zakładają wzrost abonamentu po upływie Okresu promocyjnego, tj. Promocji pod nazwą/hasłem:
- Oferta kompletna 12 obowiązująca w okresie od 05.09.2022 do 20.11.2022
- Oferta kompletna 12 obowiązująca w okresie od 21.11.2022 do 29.11.2022
- Oferta kompletna 12 obowiązująca w okresie od 30.11.2022 do 16.04.2023
- ObK_BONUS TV 2022 UMOWA NA 12 MC obowiązująca w okresie od 05.09.2022 do 29.11.2022
- ObK_BONUS TV 2022 UMOWA NA 12 MC obowiązująca w okresie od 30.11.2022 do 16.04.2023
- Telewizja 6 2023 obowiązująca w okresie od 17.04.2023 do 15.02.2024
- Światłowód kompletny 6 POPC 2023 obowiązująca w okresie od 17.04.2023 do 14.05.2023
- Światłowód kompletny 6 POPC 2023 obowiązująca od 15.05.2023
- Oferta kompletna 6 2023 obowiązująca w okresie od 17.04.2023 do 14.05.2023
- Oferta kompletna 6 2023 obowiązująca od 15.05.2023
- Oferta kompletna 12 I 2023 obowiązująca w okresie od 12.06.2023 do 15.02.2024
- Mega Pakiety na jesień 12 2023 obowiązująca w okresie od 28.08.2023 do 29.02.2024
Jednocześnie wyjaśniamy, że powyższy wzrost wysokości opłat dotyczy wyłącznie tych z Państwa, którzy otrzymali lub otrzymają do końca bieżącego miesiąca indywidualne pisma lub wiadomości e-mail informujące o zmianie opłat i tylko w zakresie tam wskazanym. W tych pismach lub wiadomościach e-mail znajduje się szczegółowy wykaz nowych cen i pakietów usług, których dotyczy zmiana od 1.09.2024 r. Zmiana wysokości opłat, o której mowa w zdaniach poprzednich, zostaje wprowadzona na podstawie § 8 ust. 1 lit. f) Umowy Abonenckiej dla umów zawieranych do dnia 30 maja 2023 roku oraz § 8 ust. 2 lit. b) Umowy Abonenckiej dla umów zawieranych od dnia 1 czerwca 2023 roku oraz stanowi zmianę Cennika w rozumieniu art. 61 ust. 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne.
Osoby, które akceptują zmianę cen, nie muszą podejmować żadnych działań. Nowe stawki, uwzględniające wzrost opłat, będą ujęte w fakturach od września 2024.
Osoby, które nie akceptują zmiany cen, mają prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w terminie do dnia wejścia w życie powyższej zmiany, co oznaczać będzie rozwiązanie Umowy Abonenckiej z tym dniem. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać do nas dostarczone nie później niż do dnia 01.09.2024r. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie oznacza akceptację nowych warunków Umowy Abonenckiej i jej realizację na zmienionych warunkach od 1 września 2024 r.
Wypowiedzenie powinno zostać złożone w formie pisemnej lub dokumentowej. Wypowiedzenie składane w formie pisemnej należy przesłać na adres naszej siedziby: ASTA-NET S.A., ul. Podgórna 10, 64-920 Piła lub do jednego z Biur Obsługi Klienta, których dane znajdują się pod adresem: https://asta-net.pl/salony-sprzedazy. Za datę wypowiedzenia przyjmuje się datę jego otrzymania przez ASTA-NET (nie datę nadania przesyłki). Wypowiedzenie w formie dokumentowej można złożyć w postaci wiadomości przesłanej na adres e-mail: bok@asta-net.pl lub telefonicznie pod numerem: 67 350 90 00, przy czym prosimy o korzystanie z Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu, który został u nas zarejestrowany w związku z Umową Abonencką, lub za pośrednictwem Panelu klienta w Serwisie Internetowym Dostawcy.
W razie wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w trybie wskazanym powyżej, nie będzie nam przysługiwało roszczenie o zwrot ewentualnych ulg udzielonych Ci przy zawarciu Umowy Abonenckiej, o których mowa w art. 57 ust. 6 ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu z infolinią pod nr telefonu 67 350 90 00 lub do odwiedzenia naszego Salonu.
Powyższy komunikat ma charakter informacyjny, nie stanowi i nie może być traktowany jako oświadczenie woli.